clouds in the sky

idag har vi sett ett fangelse, atit friterad fisk och akt bat till en liten o. relativt handelserik dag. vadret var inge vidare, moln blandat med sol och trettio grader. inge vidare solvader men det funkar. imorgon fyller min vapendragare 19 ar. hon blir med andra ord stor flicka. dessutom borjar dagen narma sig da hon aker tillbaka till kalla sverige och moter sin livs karlek. jag ar sa himla glad for hennes skull att hon har traffat dig, jesper. ni verkar vara perfekta for varandra. okej tillbaka till brasilien. i helgen var jag och min man ute i porto och jag testade lite vagor, det visade sig att jag var en naturbegavning, enligt walid. oj oj vad svart det ar men vilken harlig kansla att ligga dar pa bradan. jag forstar att han alskar det. imorgon ska vi fira rebecca och ga ut och ata pa en jattegod kottrestaurang och pa fredag ar det vattenland som galler! brasilien tar min "vattenland- oskuld", det blir min forsta gang att besoka ett utomhus vattenland imorgon. wiho ar supertaggad. nu ska jag ta en dusch och beundra min nagorlunda bruna branna.
beijos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0