DAGS ATT SAGA HEJDA!

ikvall lamnar jag landet som ar tjugotva ganger storre an sverige. tva manader har gatt sedan jag kaka kottbullar och laste DN. i och for sig innehaller mitt liv en hel del mer spannande saker och ting an just kottbullar och DN, men det var det mest svenska jag kom pa just nu. jag har lite av vad man i den kulturella varlden kallar idetorka.
men men. idetorka eller ej - nagonting jag inte behover komma underfund med, nagonting som jag vet (som faktiskt inte kraver en nyklackt ide) ar faktumet att jag kommer sakna min vapendragare kajsa elisabeth andersdotter soderberg till tusen.
till dig:

querida,
jag blir sa sentimental nar jag tanker pa att vi ska vara ifran varandra i flera manader. men jag vet att du vill stanna och jag vet att den du stannar med gor dig lyckligare an nagon annan. det ar alltsa sjalvklart att du ska stanna.
men oavsett. sa kommer jag att sakna dig i vinter sverige. men jag lovar att jag ska dansa en liten vintervals at oss nar jag kommer hem. for att du ar min sol.
ps.jag kommer ocksa sakna att tvinna ditt larhar. dvs.
rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0