feliz natal

julaftonsmorgon och det ar redan 29 grader varmt och det hanger ingen julstrumpa utanfor min sovrumsdorr. istallet star herr mensvark och fru magsjuk utanfor och knackar pa. kul jul, sager jag. ringde mamma och pappa och grat lite (blir lite kanslosam ibland vid vissa perioder) och nu kanns det genast lite battre. fick nagon slags medicin av sota Adriana och jag hoppas innerligt att jag ska ma bra ikvall sa jag kan folja med familjen och fira brasiliansk jul. vet dock inte om jag kommer att vaga ata nagot. jul gor mig lite extra kanslosam och jag saknar sverige och alla mina underbara vanner och familj. hoppas ni har varldens basta jul! en sak ar saker, jag har Walid och mellan oss ar det battre an aldrig forr. jultomten gav mig precis det jag onskade, en underbar karlek och en resa till..drummvirvel.. RIO DE JANEIRO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0