sandigt

I lordags tidigt tidigt pa morgonen begav vi oss ut till Porto de Galinhas for att njuta av lite sol, bad och surfning. Sist ut i havet ar en gris skrek jag till min karesta och sjalvklart vann jag. You're the pig, skrek jag glatt. Nagra till surf forsok blev det och det gick si sadara. Med longboarden gick det battre, da tog jag vagor och stod upp. Walid borjar bli riktigt duktig, han onskar saklart att han kunde jobba som surfproffs men det ligger lite val avlagset just nu. Som vanligt stotte jag pa min goa van Mattheus. Mattheus ar en kille pa elva ar som ar hur gullig som helst. Han pratar ingen engelska sa vi konverserar pa portugisiska och spanska. Det han kan saga pa engelska ar: Oh my girl!! och det sager han varenda gang han ser mig. Han kan ocksa saga byebye och det gor han med varldens gulligaste brytning. Om jag fragar honom nagot pa engelska sa svarar han alltid Oh yeeeeeeeeeees. Han svarar oh yes till allt jag sager eller fragar. Denna gang lyckades jag slippa att fa myggbet i ansiktet och det kanns bra. Men tydligen ar jag for god for att de ska kuna avsta mig helt. Mina ben har fatt ungefar tjugio myggbett men det ar saksamma.
Nu har jag, Walid och Plankton( haha jag vet) varit i shoppingcentret och inforskaffat en ny kamerasladd, sminkborttagning och solskyddsfaktor.

Kommentarer
Postat av: Ulla Steen

Hallååå, den lille killen i grönt känner jag igen!

Det var ju han som alltid kom och pratade med oss.

Hälsa honom från mig!

2010-12-22 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0