101113

Igar kvall knackade Walids trevliga kusin Junior (Herlande Junior Segundo) pa dorren och vi fyra beslutade oss for att ga ner till en bar har som ligger precis bredvid strandpromenaden. Val dar drack vi fjorton flaskor med ol och delade pa en utsokt tallrik med kott och pommesfrites. Jag garvade tills jag fick magknip och jag kande mig sa lycklig. Jag maste saga att jag borjar vanja mig ordentligt vid varmen nu for jag fryser nastan lite pa kvallarna nar jag bara har shorts och linne pa mig. Pa dagarna svettas jag inte lika mycket som forr och jag ar inte helt slut efter en dag i solen. Jag alskar varme och jag anpassar mig ganska latt. Det ar en bra egenskap tror jag. Idag ar det bara jag, Rebecca och Adriana. Walid och Junior ar och surfar i Porto. Imorgon ska vi aka ut till Adrianas brorsas strandhus. (Kommer du ihag det mormor?) Det ska bli kul. Ikvall ska vi formodligen ta en kvallspromenad och kanske ga ut och ata nagot. Jag tycker verkligen om Adriana, hon ar gullig, rolig, omtanksam och galen. Jag saknar er darhemma (och knackebrod och smagodis) men ni ska veta att jag har det toppen! Pa tisdag borjar portugisiska lektionerna!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du måste hälsa Adraina och säga att hon är underbar som tar så väl hand om er.

Stor kram till henne och en ändå större kram till dig min sunshine. Puss mamma

2010-11-14 @ 16:52:35
Postat av: Anders (Pappa)

Hej Gumman!



Just nu önskar jag att jag var på plats tillsammans med dig i värmen. -Jag är ju faktiskt ganska bra på att vara i värmen :-)



Vem vet, jag kanske ska göra slag i saken och starta min uthyrning av solparasoll och solstolar, och med lite tillhörande försäljning som hör ihop med värme, sol och bad -"fanta, coco cola, seven up, loranga, melone.....!!"



Bronza lungt!



Kram Pappa

2010-11-15 @ 11:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0