hej alla

Gud vad lange sedan det var jag skrev sist. Forlat for dalig uppdatering men jag har bara inte orkat satta mig ner och skriva ihop nagot vettigt och vart att lasa. Vet i och for sig inte om ni tycker att det har inlagget ar vart att lasa men jag ger det ett forsok!
Vi har fatt traffa Maria Clara och hon var jattesot och hur gullig som helst. Som tur var sa tyckte hon om mig sa jag fick till och med en kram. Fast efter tjugo minuter sa spydde stackaren, hon var tydligen sjuk. Sa det blev inte sa jattelyckat men jag kommer ju fa traffa henne igen.
Sedan har jag varit sjuk, bla bla bla, det ar jattetrakigt att skriva om sa det tanker jag inte gora.
Fiesal har kommit hem och saker och ting ar lite annorlunda i huset nu. Gudars skymning vad det ar annorlunda i sydamerikanska familjer. Eller hur mormor? (Jag hoppas att du laser, hur har ni det i Thailand forresten?)
Vi har varit nere pa den fina stranden i Boa Viagem en sondag och det var smockat med brassar. Efter nagra timmar dar och lite barbecue sa begav vi oss mot en annan strand dar Walid och Pedro skulle surfa och vi skulle fa titta pa solnedgangen. Tyvarr hann vi inte se solnedgangen. Far ta det en annan gang.
Idag ar det gassande sol sa vi ska strax ga ner och forsoka bli lite bruna. Jag kanner mig ovanligt vit. Som tur ar sa ar det ingen stress pa den fronten. Jag hinner fa farg innan jag kommer hem till alla er vitingar dar hemme. Ha ha.
Nu ska jag dricka upp mitt te som Adriana kopt till mig, det ar bra for magen och sedan ska jag slanga pa mig bikinin och ga ut i solskenet. Hoppas ni inte fryser ihjal dar hemma, det vore allt for trakigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0