uppdatering

hej hej hej. jag orkar inte riktigt skriva exakt vad som har hant sedan vi sist skrev, nar vi var pavag till porto. vi var dar i tva dagar och solade och badade och traffade en sot liten pojke vid namn junior. vid akte tillbaka till recife och levde lite stadsliv. jag och rebecca akte till brasiliens storsta shoppingcenter och inforskaffade oss klanningar till festen som vi var bjudna pa. forra lordagen sa var vi bjudna pa slaktfest hos adrianas brorsas dotter som ska gifta sig i november. hela walids slakt var dar och det var jattetrevligt, god mat och goda drinkar. en del blickar utbyttes. hehe. vi traffade en jattegullig tjej som heter natascha som vi formodligen ska traffa ikvall. iallafall rebecca. jag och walid ska ut pa dejt ikvall men vi moter nog upp tjejorna efter. nu ska jag snart ta mig en liten tupplur och sen ska jag mala naglarna och gora mig vacker. forlat for dalig uppdatering men internet har varit nere. puss hej.
bildbomb -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0