BLIND ME.

vi akte tillbaka till porto. till min fasa aka myggen. jo vars, trettiosju myggbett rikare efter tva dagar. jag gor detta kort och koncist. kom till porto, dansade en tango med myggen och en tallrik sotpotatis. strandhang med massa bad plus snackletande. hittade ocksa en rustik planka. den var tuff. nu ligger den i min kanken, idiot andré kladdade. jag fick sura uppstotningar, han fick inget ligg. akte i morker tllbaka till Recife med stort R, holl pa att krocka med adept som bakgrundsmusik. firade tva manader med J pa en ballkong med honom i luren. jag och kajsa dansade en shopping vals i shoppingcentret. my credit card got a headache. tva olagligt fina klanningar ar jag nu stolt agare till. familjetraff a la fiesal al khudari. kul grej med drinkar man blev kul av. traffade bo-ho dyrkaren natascha och blev van. Internet var ett faktum igen och jag blev tarogd. ja, det ar akta karlek pa tvatusentalet. tisdag. drack billig och tvattakta brasiliansk ol pa bodega de veio. traffade thiago hanken. underbar och alskad av alla. traffade ett luremus par fran norge. at black beans och holl pa att krakas. holl ocksa pa att krocka pga  en halvt sovandes chauffor. men jag overlevde detta trauma. onsdag, sag J for forsta gangen pa 28dagar. dock genom en kameralins, med det var spannande. lillebrors fodelsedag till avstandsburna storasysters forskrackelse. MEN OM han blev glad nar jag ringde. jag och kajsa slog ihop vara bedarande stammor och sjong. nu sitter jag har och luktar pa J's snusdoda. ja, det ar distanskarlek. nej, nu glider vi ner till stranden tycker ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0