ORANGE COUNTY.

Ikväll är det ett oranget ljus som har lagt sig över Porto de Galinhas och det blåser fint i palmerna. Vår sista kväll här på ett litet tag. Imorgon så beger vi oss vidare mot Recife och jag längtar. Det ska bli utomordentligt härligt med lite stadspuls och hippa människor. Jag är lite trött på myggbett. Men jag vet att vi kommer åka tillbaka hit under vår vistelse i landet som aldrig sover. Det känns bra, för jag och porto har något oskrivet med varandra. Nej, nu ska jag soppa bort myggen och lyssna på vad chris martin har att säga en orange kväll som denna.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Rebecca!

Kul att läsa bloggen. Låter som ni har det jättebra och är på ett underbart ställe. Lite prövningar som otäcka små kryp, höga vågor, kokosnötter och förkylning hör till i tropikerna. Själv åker jag till NY om ett par dagar för att koppla av från höstvädret. Många kramar från Farmor

2010-10-27 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0