regn idag

Idag regnade det men det gor inget for imorgon ar det sol igen. After rain comes sunshine. Always. Imorgon ska vi aka till en annan strand dar det ar lugnare vatten sa att jag och Rebecca kan testa pa att surfa lite, om Walid tillater sig sjalv att missa en bra surfdag i porto sa att saga. Imorgon ska vi forsoka fixa internet ocksa. Det ser sa himla fult ut nar jag skriver sa har, det ser verkligen inte estetiskt vackert ut. Om man nu kan saga sa,estetiskt vackert. Nu ska jag facebooka lite och sedan bege mig ut i nattvimlet i porto de galinhas.
Forresten horde att det snoar i Sverige....kul.

Kommentarer
Postat av: Anders Söderberg

Hej stjärnöga!



Kul att det går bra med vågsurfing - men du kommer inte slå säby vikens okrönte vattenskidskung !!



Ta det lungt med Cachasa/Pitou!!



Kram Pappa

2010-10-23 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0