20110201

okej jag erkanner, sedan rebecca lamnade mig och begav sig tillbaka till sverige sa har denna blogg gatt under/fallit samman. det ar inte riktigt lika roligt att skriva nar hon inte ar har. jag tar mig inte tid att satta mig ner och skriva nagra ordentligt utvalda meningar. om jag skriver nagot blir det mest ordbajs. det har ar sista inlagget som jag kommer att skriva i brasilien for om elva dagar aker jag tillbaka till sverige. jag har tillbringat fyra manader i detta land och det har varit underbart. imorgon aker jag och min baby till pipa for att spendera en vecka tillsammans utan hans kara foraldrar och syskon. det kommer att bli awesome! forra helgen var vi pa brollop och det var verkligen brollopsfesten med stort B, om man nu kan saga sa. jag berattar mer om det senare, live. nu ska jag packa infor morgondagen och dricka ett stort glas vatten for jag mar illa efter den dar coxinhan jag at.
beijihos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0