a day at the fabolous shopingcenter

Idag var det meningen att vi skulle aka pa zoo men riktigt sa blev det inte. Jag sag en och annan odla men det gor jag varje dag sa det var inte sa mycket att hanga i granen. Vi begav oss istallet till det okonda shoppingcentret. At en sallad och drack juice (maracaju). Efter det gick jag och Walid pa bio och sag 72 hours och den var mycket bra. Nu sitter jag har framfor datan och letar efter flygbiljetter till inget mindre an RIO DE JANEIRO! Det ska bli sa spannande att antligen fa aka dit och det ar sjalvklart jattetrakigt att vi inte hann gora det nar min vapendragare var har. Imorgon har jag en lunchdejt med Danielle, en tjej jag traffade  i shoppingcentret. Vi ska utbyta sprakkunskaper. Hon ska lara mig portugisiska och jag lar henne engelska. En toppendeal. I bakgrunden spelar Orkut vacker musik och med detta inlagg sager jag godnatt. Fast jag ska inte sova riktigt an, kanske ska stalla mig och laga lite kvallsmat. Vantar fortfarande pa mitt paket med bocker och smagodis. Hoppas jag har turen med mig imorgon sa jag kan ta med mig lite godis och bocker ner till playan.
don't worry, in the meantime i'll post a pic of my darlingsweet walid. here as a young teenager. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0