feliz ano novo

gudars skymning vad jag ar dalig pa att blogga men det blir ju sa nar det ar fyrtio grader och sol utanfor. dessutom har jag tillbringat nyarshelgen i porto med familjen al-khudhairi. walids familj alltsa. solade och badade for hela slanten. jag skrubbade ju typ bort hela min branna nar jag skrubbade mig sist. sa pressade lite i solen i helgen. pa nyarsafton grillade vi och nar klockan slog tolv drack vi alldeles for sur champagne nere pa stranden och tittade pa jattefina fyrverkerier, det var stort padrag! jag kysste min man och tackade honom for ett toppen ar och jag ser fram emot manga fler tillsammans med honom. efter det drog vi in till stan for att kolla laget, men det var inte sa jattekul sa vi akte tillbaka till huset igen. log och mos och gick och lade oss. for att sammanfatta det hela, en valdigt bra nyarsafton. sjalvklart saknade jag min familj men vi ses ju snart igen.
walid och hans smatt irreterande brorsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0