jag ar kass pa att blogga

okej jag erkanner jag ar inge vidare pa att blogga. skriver ju typ aldrig, men men. andrade planer. inget rio, tyvarr. jag aker hem den 11 februari till kalla men oh sa efterlangtade sverige. jag och walid ska istallet ta in pa nagon mysig liten pousada och tillbringa nagra dagar vid kritvita strander och turkost hav. det later lika bra for min del. klart att jag vill se rio men det kan jag gora en annan gang, jag har ju for tusan slakt i brasilien! oh jag kommer sakna dig sa mycket walid. du ar mitt allt och jag alskar dig mer an vad jag trodde var mojligt.
eu te amo você e quero ficar contigo pra sempre. você e minha vida, meu amor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0