roligheter

walid kallar mig hela tiden for kurkur sa valdigt manga har nere tror pa allvar att jag heter kurkur, vilket maste vara ett av de fulaste namnen jag hort. 80-ariga man busvisslar pa mig pa gatorna ibland med deras solrynkiga tanter staendes alldeles bredvid dem. att aka buss i brasilien ar som att bli mixad ordentligt i en shaker, man blir helt omskakad och har svart att ga efterat. jag har sett ovanligt manga transvestiter i det har landet. vissa ar faktiskt riktigt snygga. att min syster ens kan saga att hon har blivit fet, du borde komma hit och se vilka gigantiska jatterumpor jag ser varje dag pa stranden. du ar vackrast i varlden malin. att jag lyckades ramla i avloppsvatten, men det vet ni ju redan mina kara lasare.
Brazilian booty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0