illegal alien

I'm an illegal alien in brazil. Iallafall om sju dagar. Jag ar inte bara samst pa att blogga utan jag ar ganska dalig pa att fixa saker i tid ocksa. Kom lite for sent till flygplatsen for att forlanga mitt visum och eftersom jag gjorde det gick det inte att forlanga det. Ajda, historien upprepar sig. Polisen sa dock till mig att det ar inget att oroa sig for, jag kan stanna. Det ar chill. Det kanns ju skont. Jag kommer snart hem till kalla goa Sverige. Jag har verkligen lart mig att uppskatta Sverige under den har resan. Jag alskar varmen och manniskorna i det har landet men ack sa oordnat allt ar har. Jag tror inte att jag skulle klara av att leva i ett sadant land. Sedan borjar det bli lite jobbigt att bo hos pojkvannens familj ocksa. Vill ha min egen lagenhet med honom, dar det ar vi som bestammer reglerna. Igar jobbade jag pa brannan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0